Nu is dat niet zo bijzonder want wekelijks verschijnen er nieuwe titels in de boekenwinkels.
Een veelvoud van die aantallen komt niet eens door de keuring van uitgevers, dus waarom zou ik er aan beginnen?

Ik begin er aan omdat ik een verhaal heb te vertellen. Ik geef regelmatig lezingen en workshops en ik schrijf artikelen voor Marketingfacts.
Ik doe dat over diverse onderwerpen, zoals crowdsourcing, social media, DSBTheMovie en online PR (ook wel PR2.0 genoemd).

Zowel voor crowdsourcing als het verhaal achter DSBTheMovie heb ik boekplannen, maar die wil ik groots opzetten. Dus ga ik beginnen met een boek over PR 2.0.

Over het boek

  • Ik wil het boek eind augustus af hebben en liefst nog eerder;
  • Het boek moet voor zowel kleine ondernemers, marketeers en PR-professionals toegevoegde waarde hebben;
  • Het boek moet actueel en hands-on zijn;
  • Het boek moet prettig lezen;
  • Het boek moet minimaal 140 pagina’s groot zijn;
  • De titel moet pakkend zijn;
  • Er moet een tof persoon gevonden worden voor het voorwoord;
  • Er moet een uitgever interesse hebben;
  • Het boek moet gericht zijn op de Nederlandse en Belgische (Vlaamse) markt;
  • Ik moet er iets mee kunnen verdienen.

Ik zal op deze website regelmatig updates geven  over mijn voortgang met het boek. Uiteraard, zoals het 2.0 beaamt, sta ik open voor suggesties en tips.