Barst in het imago van Carglass

(c) Foksuk.nl

(c) Foksuk.nl

Dagelijks worden we overspoeld door de meest irritant mogelijke reclames van Carglass.

Vroeger waren de wasmiddelreclames het voorbeeld van tenenkrommende commerciële berichtgeving, maar tegenwoordig spannen de sterretjesjongens de kroon. Hier zou de reclamecode commissie tegen moeten ingrijpen.

Met teksten als, “deze mevrouw had een sterretje en je moet er niet aan denken dat die uitscheurt” roepen ze veel weerstand op bij het Nederlandse publiek. Bij mij is het al zo erg dat toen ik inderdaad een barst in de voorruit had, ik extra lang gezocht heb naar een alternatief voor Carglass. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven dus laten we met zijn allen ervoor zorgen dat het reclamebudget van Carglass snel op is.

Op Social Media heeft het imago van Carglass al zoveel te lijden gehad, dat Carglass maar heeft besloten hier ook geen energie meer in te stoppen. Vandaag las ik namelijk op Adformatie het volgende:

“Carglass overweegt juridische stappen tegen iemand die zich op Twitter uitgaf als woordvoerder van Carglass Nederland.”

Helemaal goed jongens, ik weet zeker dat de Twitter gemeenschap (die is nog niet zo groot, doch wel invloedrijk) dit zeker zal waarderen.

Persoonlijk krijg ik alleen maar jeuk aan mijn sterretje van jullie reclames en ik hoop dat de reclames snel verboden worden!

Hier voor de liefhebbers nog een reclame:
Met de kouwe erko en de hete vakasie sjon kan dit sterretje een bars worde.

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in Mijn mening and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.