SEO en persberichten. Workshop over het hoe en waarom.

Onderstaande tekst heb ik gemaakt om de bezoekers van het praktijkcongres persbeleid over te halen om mijn workshop bij te wonen.

SEO persberichten. Hoe en waarom?

Deze workshop brengt je in een sneltreinvaart op de hoogte van de huidige ontwikkelingen bij Google en hoe Google omgaat met het vinden en ontsluiten van informatie.

Met deze kennis kun je jezelf onderscheiden als PR-specialist. Daarnaast worden allerlei tips en trucs uitgelegd over hoe je persberichten inzet om bovenaan bij Google gevonden te worden. Ook in crisis-situaties!

Dus onderscheid je vanaf nu met deze extra kennis.

Inhoud van de Workshop:

  • Google?
  • Welke diensten levert Google en wat zijn de verschillen daartussen
  • SEO vs SEA
  • Hoe werkt Google en hoe werkt SEO
  • SEO persberichten
  • Pressrooms
  • Gratis persberichtensites
  • Tools
  • Tips en Trucs
  • Voorbeelden en cases

De volledige presentatie komt na de workshop online om alle voorbeelden op je gemak na te lezen.

En na deze workshop zal ook jij volmondig zeggen:

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in Projecten and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to SEO en persberichten. Workshop over het hoe en waarom.

  1. CoachSander says:

    Goede tekst! Maakt mij nieuwsgierig…

Comments are closed.