Gisteren mocht ik spreken op een congres plaats in Bussum, genaamd ‘Naar een effectieve Social Media strategie’. Nu spreek ik vaker op congressen dus dat niet is niet bijzonder. Wat wel bijzonder was dat ik moest invallen voor iemand anders, het onderwerp al bekend was en ik het pas de dag ervoor wist. Het was zelfs zo last-minute dat de originele spreker nog genoemd wordt (Maxim Schram).

Ruim voldoende tijd om voor te bereiden, ware het niet dat ik dinsdagmiddag ook nog een presentatie moest geven en woensdagavond en die ook nog moest voorbereiden. Dat is lastig, maar nog lastiger is het dat ik over een onderwerp moest praten waar ik normaal gesproken niet in deze vorm over spreek. Een uitdaging dus, die ik toch met beide handen heb aangenomen. Als ik ergens van hou dan is het last-minute werk dus voor mij is dit dan ook wel een kick.

Hieronder de slides over Connected Consumers en Co-creatie. Oftewel, hoe verbind ik mijn klanten en zorg ik dat ze met mij mee gaan denken.

Invaller nodig?
Dus heb jij een invaller nodig op het laatste moment? Bel mij want het komt heus wel goed!