Auto’s en Social Media (deel 1)

Ok, om een beetje balans op deze site te brengen, begin ik maar met een blogserie over mannendingen. Dit omdat Marjolein begonnen is met een serie over Fashion. De site is er tenslotte ook voor mannen.
En wij mannen houden niet van fashion. Althans, echte mannen niet. Echte mannen houden van auto’s, bier, borsten, voetbal en formule 1.

De eerste serie gaat over Social Media en auto’s. En ik begin met wat wij echte mannen niet als een echte auto zien. De Toyota Prius.
De auto van geitenwollensokkendragende vegetarische wereldverbeteraars die vaak als excuus gebruiken: ‘de bijtelling is veel lager’. Nou en? Als je goed voor de dag wilt komen mag het best wat extra kosten.

Een kleine zoektocht op Facebook leverde al meer dan genoeg hilariteit op. Er is een erg leuke groep actief op Facebook met de titel:

I HATE THE TOYOTA PRIUS

Leuke discussies en foto’s zijn daar volop te vinden. Een mooie manier om aan te geven dat een Toyota Prius echt ‘not-done’ is.

Hij is overigens wel geschikt voor planking. Maar ja planking is toch ook uit tegenwoordig?

 

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , . Bookmark the permalink.