Eindelijk Nederlandstalig adverteren mogelijk op LinkedIn

Eindelijk. Vanaf vandaag biedt LinkedIn de mogelijkheid om in andere talen dan alleen Engels te adverteren. Tot vandaag was het als Nederlandse organisatie alleen mogelijk om via beeldadvertenties de Nederlandse doelgroep te bereiken. Vanaf nu is het in 17 talen beschikbaar, waaronder Nederlands.

LinkedIn Ads bieden bedrijven de mogelijkheid om zich met advertenties zeer nauwkeurig op hun doelgroep te richten en zo hun advertenties relevanter te maken. Zo is het op LinkedIn mogelijk om advertenties te richten aan mensen met specifieke beroepen, een bepaald bedrijf of een LinkedIn Groep. Daarnaast kan een doelgroep geselecteerd worden op basis van geografische gegevens, functietitel, industrie, bedrijfsgrootte, senioriteit, leeftijd en geslacht.

“De uitdaging voor adverteerders en marketeers om op te vallen wordt tegenwoordig steeds groter, hiervoor is een nieuwe benadering nodig. Met de introductie van de Nederlandse versie van LinkedIn Ads kunnen Nederlandse adverteerders en leden nu op een meer lokale en betrokken manier met elkaar in contact komen,” zegt Lena Olivier, LinkedIn Benelux.

Komende week op LinkedInpro een uitgebreide handleiding over het aanmaken van advertenties op LinkedIn.

Bron: Persbericht LinkedIn.

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , . Bookmark the permalink.