Schermafbeelding 2013-05-28 om 07.00.18

De eerste fasen (inspiratiesessie voor het management, opstellen kernboodschappen en inspiratiesessie voor het personeel) zijn doorlopen. Iedereen is overtuigd van het feit dat kennis-sampling en contentmarketing structureel iets kunnen bijdragen aan de groei van de organisatie.

Vandaag start ik met het bloggerstraject bij een grote ICT club in Rotterdam.

In de stap van vandaag ga ik met twee groepen (de technische medewerkers en de sales medewerkers) op zoek naar de kennisgebieden. Aan de hand van hun persoonlijke expertises en visie gaan we een aantal kerngebieden opstellen die de basis gaan vormen voor contentagenda. Een leuk traject waarvan ik morgen de foto’s en een verslag zal plaatsen.

Na vandaag zal ik dan een eerste inventarisatie maken van welke medewerkers verder meegaan in het traject.

Tevens ga ik deze week de kernstructuur van een blogpost behandelen. Waar moet een blog minimaal aan voldoen om de gewenste lezers te bereiken.

Keep you posted!