Nu je werkelijk dagelijks overal Infographics over van alles voorbij ziet komen, lijkt het me wel leuk om op elke vrijdag de opvallendste te plaatsten op mijn blog.
Gewoon, omdat het leuk is.
En ja, dan maar meteen met een hype beginnen: TVOH. Dat staat voor The Voice of Holland. Een populariteitsverkiezing op TV waarbij er gezocht wordt naar een goede zanger of zangeres, die vooraf al zo gehyped wordt dat het sowieso een commercieel succes wordt.
Persoonlijk hou ik er niet van, maar veel mensen wel. Dus…
Vanochtend kreeg ik via Hyves (per e-mail als soort van persbericht) een Infographic waarbij gekeken werd wie de meeste vriendjes heeft op Hyves, Facebook en Twitter. Op basis daarvan kun je dus zien wie de winnaar wordt. Dus mensen hoeven niet meer naar het programma te kijken. Het is al een gewonnen zaak.
Hieronder is een SEO test voor Edwin van Enck. ook wel @evenck op Twitter.
Ik neem aan dat ook jij begrijpt dat RTL dit soort berichten verstuurd om de stemmen voor de anderen nog even keihard op te krikken. Dit soort trucjes werken altijd. De huilende Kim/Pearl/ Leonie stemmers gaan hun beltegoed plunderen vanavond….