Wat Apple kon, kan Microsoft ook


Jarenlang hebben we genoten van de video’s van Apple waarin zij aangaven hoe hip zij waren ten opzichte van het suffe Microsoft.

Maar nu neemt Microsoft wraak. Wraak op hun grootste vijand, genaamd Google.

Google is met de mail en Google docs oplossingen natuurlijk een doorn in het oog van Microsoft die met office365 een groot marktaandeel wil verwerven. En hoe beter kun je dat doen door de concurrent te veroordelen? Precies. Dit filmpje is uitgelekt van een Microsoft event.

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in fun, Social Media ontwikkelingen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Wat Apple kon, kan Microsoft ook

  1. Bob says:

    Tuurlijk zal het filmpje sowieso een tikkeltje overdreven bedoeld zijn, maar waar Microsoft aan voorbij gaat is dat die ads op basis van een algoritme gegenereerd worden. Komt dus geen mens aan te pas, niemand ‘kijkt in je mail’. Je gegevens of mail wordt ook niet doorgestuurd naar bedrijven, alleen 1-op-1 vergeleken met woorden die ook op webpagina’s van bedrijven voorkomen. Daarom zijn die ads ook zo onnauwkeurig zoals bij die mevrouw met die lasagna.

    Maar goed, nogmaals, het is natuurlijk ook gewoon een grappig bedoelde spoof (…toch?)

Comments are closed.