De toekomst van Public Relations en communicatie

Business-Wire, een zelfbenoemde wereldleider in commerciële nieuwsdistributie, heeft een leuke actie opgezet. Ze wilden hun 50-jarig bestaan groots vieren met een passende actie.

Studenten mochten video’s insturen waarin zij aangeven wat de toekomst van Public Relations is. Met als prijs: Een reis naar New York en een ontmoeting met Warren Buffet. Nice.

De actie is volledig Social opgezet. De video’s moesten aangeleverd worden op de Facebook pagina van Business-Wire, waarmee Business-Wire wel veel vriendjes heeft gekregen.

Op dit moment zijn er tien finalisten over. De video’s zitten allemaal ingebakken in de Facebook pagina van Business-Wire, maar ik heb er een paar kunnen vinden op YouTube.

Vragen aan de lezers van PowerPR:

1. Herken je jezelf in de visie in deze video’s over de toekomst van Public Relations?

2. Welke video is volgens jou de beste?

3. Is dit een goede pr-actie van Business-wire om de pr-professionals van de toekomst te bereiken?

 

Video 1 – Eric Tawney

Video 2 – Stephen Roegge

Als ik de andere video’s heb kunnen vinden zal ik ze erbij plaatsen.

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.