Business-Wire, een zelfbenoemde wereldleider in commerciële nieuwsdistributie, heeft een leuke actie opgezet. Ze wilden hun 50-jarig bestaan groots vieren met een passende actie.
Studenten mochten video’s insturen waarin zij aangeven wat de toekomst van Public Relations is. Met als prijs: Een reis naar New York en een ontmoeting met Warren Buffet. Nice.
De actie is volledig Social opgezet. De video’s moesten aangeleverd worden op de Facebook pagina van Business-Wire, waarmee Business-Wire wel veel vriendjes heeft gekregen.
Op dit moment zijn er tien finalisten over. De video’s zitten allemaal ingebakken in de Facebook pagina van Business-Wire, maar ik heb er een paar kunnen vinden op YouTube.
Vragen aan de lezers van PowerPR:
1. Herken je jezelf in de visie in deze video’s over de toekomst van Public Relations?
2. Welke video is volgens jou de beste?
3. Is dit een goede pr-actie van Business-wire om de pr-professionals van de toekomst te bereiken?
Video 1 – Eric Tawney
Video 2 – Stephen Roegge
Als ik de andere video’s heb kunnen vinden zal ik ze erbij plaatsen.
Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht