Uitverkoop bij Sociale Netwerken – de bubbel barst!

Er is veel over geschreven en over gesproken. De sociale netwerken zouden de nieuwe internet bubbel zijn. Overgewaardeerd, zwaar gehypet en uiteindelijk niets waard. Er zijn net zoveel mensen die zeggen dat het op de juiste waarde geschat is als dat er mensen zijn die het somberder inzien. In de huidige financiële situatie (de crisis is er nog steeds hoor ik wel eens) wordt alles gedreven door emotie. De ene dag voelen we ons rijk en zijn we ook rijk, de andere dag zien we er geen heil meer in. Het is allemaal speculatie en psychologie. Het is net zoveel waard als dat de gek ervoor geeft. Zo ook met de aandelen van de grote sociale netwerken. Maar nu gaat het serieus mis! Lees meer over: Uitverkoop bij Sociale Netwerken – de bubbel barst!.
Deze post heb ik geschreven op Marketingfacts.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in Marketingfacts and tagged , , . Bookmark the permalink.