Hoe duidelijk moet een boodschap zijn?

Gisteravond op Station Eindhoven, toen ik terug kwam van een zeer geslaagd feestje in Amsterdam, zag ik een aparte reclame boodschap. Ik plaatste deze op twitter met de boodschap dat ik hem niet snap. Gelukkig waren er meerderen met mij die het niet snapten.

Dus hieronder de ontleding, maar dan terug beredeneerd.

  • Als je als student bij Randstad aan de slag gaat, dan bouw je aan je CV.
  • Als je aan je CV bouwt kom je sneller door een sollicitatie heen.
  • Als je door de sollicitatie heen komt, dan kun je bij een multinational werken.
  • Als je bij een multinational werkt, kun je uitgezonden worden.
  • Als je uitgezonden wordt, kun je in Afrika terechtkomen.
  • Als je in Afrika bent, moet je een leeuw van je afslaan.
  • Dan pas ben je een held.

 

Duidelijker kan niet. Dus nu zal elke student zich aanmelden bij Randstand, want wie wil er niet voor de leeuwen geworpen worden?

 

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , , . Bookmark the permalink.