Case: Hoe een Twitter-actie van McDonalds de mist in ging/gaat

Een slimme marketeer bij McDonalds had bedacht dat het leuk zou zijn om iets met storytelling te doen op Twitter. Ze bedachten een leuke hashtag: McDstories. Dan kunnen de fans van McDonalds hun leukste verhalen delen over McDonalds en konden ze zelf ook wat meer vertellen. Maar ja, als je net als ik vooral slechte ervaringen hebt met McDo, dan ga je er iets anders mee doen. En dat gebeurde massaal!

Hieronder een paar tweets verzameld met Storify

En McDonalds? Die gaat vrolijk verder met positief nieuws verspreiden. Bord Dienblad voor je kop?
De case loopt trouwens gewoon nog door dus je kunt het ook volgen op #McDstories

[View the story “mcdstories” on Storify]

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , . Bookmark the permalink.