Facebook koopt Instagram

Gisteren maakte Mark Zuckerberg bekend dat Facebook Instagram heeft gekocht. Hij vertelde dit op zijn eigen Facebook pagina.

Hij vertelt dat hij Instagram als los product wil laten bestaan en niet de gebruikers wil integreren. Zou dit een verdedigende stap richting Pinterest zijn? Image sharing is nu eenmaal big business. Of staat Pinterest als volgende op de lijst voor overname?

Geen persbericht nodig.
Met bijna 13 miljoen mensen die geabonneerd zijn op zijn updates heeft Mark geen pr0bureau nodig. Er hoeven geen persberichten uitgestuurd te worden. Elke online scheet die hij laat is al nieuws. Dat blijkt al met dit bericht. In 12 uur tijd is dit bericht al door meer dan 20.000 mensen gedeeld (met ieder hun eigen publiek) heeft het meer dan 125 duizend likes en ook al veel reacties. Elke nieuwssite heeft het al overgenomen. Als mensen ooit nog spreken over Online Influencers, vlak Mark dan niet uit :)

 

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , , . Bookmark the permalink.