Met je bedrijf op Google+ of Facebook?

Veel (mkb-)bedrijven lopen rond met de vraag, moet ik een Facebook pagina hebben voor mijn bedrijf? Hoe doe ik dat? Waarom moet dat? En of moet ik Google+ inzetten?

Eigenlijk is het antwoord op deze vraag heel SIMPEL. Google+ moet je gewoon hebben om straks nog een plekje te hebben bij de zoekresultaten van Google. Een Facebook-pagina is pas interessant als je doelgroep op Facebook zit. Kans is overigens groot dat ze er op zitten want bijna de hele wereld zit er op.

En als je denkt dat het moeilijk of ingewikkeld is om een Google+ bedrijfspagina of een Facebook-pagina op te zetten, investeer dan 15 euro in het boek SIMPEL, zakendoen met Social Media. Dan zul je zien dat het zo voor elkaar is.

Hieronder nog een Infographic van Pardot die de verschillen tussen Google+ en Facebook voor bedrijven naast elkaar zet.

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.