Inzetten van YouTube voor boekpromotie

Het gebeurt nog weinig in Nederland, het op de juiste manier inzetten van Social Media om aandacht te vragen voor een boek.

Maria Genova, onderzoeksjournalist, is op een missie. Haar missie, het aan de kaak stellen van gedwongen prostitutie. Zij maakte furore met haar boek ‘Man is stoer, vrouw is hoer’ waarin wij een kijkje in de gruwelijke wereld van de loverboys krijgen voorgeschoteld. Met dat eerste boek kreeg ze zoveel reacties en feedback van slachtoffers maar ook van de politie dat zij nu een vervolg op dit boek heeft geschreven.

Dit boek, ‘vrouwen te koop’ gaat nog dieper in op deze schokkende materie waarin vrouwen als producten worden verhandeld. Deze twee boeken zijn geen fictie, maar geven ons de harde werkelijkheid weer.

Maria heeft voor haar nieuwe boek een YouTube video ingezet, op een bijna documentaire-achtige manier wordt de aandacht op de problematiek gevestigd. Het boek wordt op 1 oktober officieel gepresenteerd en zal daarna in de boekhandels verkrijgbaar zijn. Bekijk de video en ik weet zeker dat je het boek wilt lezen.

Deze post heb ik geschreven op PowerPR.nl.
Lees hier het hele bericht

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in PowerPR, PR 2.0 boek and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.