Artikel in Relevant, Het Groot Economisch tijdschrift van ABN AMRO

Ja, ik ben weer eens trots. Zo trots als een pauw. Onlangs ben ik geinterviewd voor Relevant, een uitgave van ABN AMRO. Het blad verschijnt in een grote oplage en wordt verzonden naar alle preffered banking-clienten van ABN AMRO. Op Twitter ontving ik al veel reacties van mensen die het artikel hadden gelezen, maar nu heb ik het zelf ook in bezit.

Het interview heb ik samen met Jos Mul, hoogleraar Filosofie, mogen geven en behandelt op meta-niveau de ontwikkelingen van Social Media.

Een leuk, informatie en luchtig artikel dat ik graag met jullie deel. Hier vind je de link naar de PDF. ABN_Relevant_2011_p22-25

About JW

Jan Willem Alphenaar - spreker en kennisdeler.
This entry was posted in Publicaties, Social Media ontwikkelingen and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Artikel in Relevant, Het Groot Economisch tijdschrift van ABN AMRO

  1. sanne says:

    hee JW,

    Dat is een mooi en uitgebreid artikel zeg! Ondanks dat ik niet altijd enorm ondergedompeld ben/wens te zijn in de wereld van social media vind ik het zeer bewonderenswaardig dat jij van waar je gekomen bent tot op heden zo tomeloos door blijft gaan met enthousiasmeren van mensen voor social media, op elk vlak.
    Ik wens je nog vele jaren succesvol ondernemerschap toe! Maar dat zit wel snor gezien de stijgende lijn en uitbreiding die ik vanaf de zijlijn waarneem sinds ik je ken. Tof!

    Groet!

Comments are closed.