Ik had geklaagd over de behandeling in de winkel en het webcare team van Vodafone heeft gezorgd dat het opgelost is.
Leeg
Hier komt een menu
-
Recent Posts
Recent Comments
Ik had geklaagd over de behandeling in de winkel en het webcare team van Vodafone heeft gezorgd dat het opgelost is.
Via Twitter heb ik ondertussen vernomen dat ik volgens artikel 7 van het Burgerlijk Wetboek volledig in mijn recht zou staan. En dat ik even contact zou moeten opnemen met Consuwijzer.
Ik ga daar maar eens achteraan deze week. Ben wel benieuwd namelijk.
Wordt vervolgd.
OVerigens met dank aan @mvolder
Hi Jan Willem,
Ik heb je blog gelezen, met dank aan Twitter, en wil via deze weg kijken of we je alsnog een gepast aanbod kunnen doen.
Graag ontvang ik via mail je NAW gegevens & mobiel nummer, dan kijk ik meteen na wat ik voor je kan betekenen.
Het emailadres is: webrelations.nl[at]vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Overigens zou ik zeggen dat je hierbij bij de toestelproducent moet zijn – via de leverancier, dat dan weer wel.
Vodafone heeft ondertussen onze gegevens, dus ik wacht het even af.